lauantai 3. toukokuuta 2014

Farmihommia

Tykkään kaupungeista ja kaupunkiluonnosta. Kesä, syksy ja talvi on mun mielestä parhaita kaupungissa. Kevät maaseudulla kuitenki on ihan ylivoimainen! 

En tiedä, mistä nyt tuulee, mutta oon innostunu kukkahommista sisällä ja ulkona. Mun mittakaavassa sisällä on tällä hetkellä isosti kukkia: 4 orkideaa, tulilatva, kaktus ja ruusu! Ostin jopa lannoitepuikkoja!!





Pihalla narsissit ovat säilyneet hengissä ja kukkineet jo monta viikkoa. Tänään ostin orvokkeja seuraksi, mutta tässä kohtaa mun puutarhurintaidot lopahti: multaa ei oo läheskää riittävästi.

Oon koukuttunu farmihommiin myös Padin pelissä, hups. 


Tänään puski rakeita, onneks kuitenki kevät jo näin pitkällä!


Äidille ja mummalle löysin kukkien lisäksi kivan lahjan. Äitille pinkkinä ja mummalle vaaleanvihreänä. 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti