lauantai 6. syyskuuta 2014

Romantiikkaa?

Tykkään yleensä selkeästä ja yksinkertasesta, niin vaatteissa ku sisustuksessaki. Käytän yleensä yksvärisiä vaatteita, tosin jostain syystä nyt on menossa raitapaitojen kausi. On myös jännä huomata, miten suosikkivärit kiertävät. Mulla kierros meni jotenki näin: mustaa ja vihreetä (en enää pysty kumpaankaa, mustat paidat ahdistaa melkein fyysisesti), kirkkaanpunaista ja beessiä (miten ihmeessä toi väri kirjotetaan?!?), pari vuotta ruskeaa... Sitte löysin sinisen, erityisesti tummansiniseen oon jumittanu. Yks kesä oli ihan turkoosi, ja sen kesän aikana sain yliannostuksen ko väristä. Nyt on menossa vaaleanharmaa!! 

Tää pitkä alustus on ihmetystä siitä, että oon ruvennu sisustusjutuissa tykkäämään romanttisesta hörhellyksestä. Ostan pastellinsävyisiä lautasliinoja ja haaveilen herkän vaaleansinisistä lakanoista. (Mulla on yhdet 15 vuotta vanhat yli-ihanat vaalensinivalkoruudulliset lakanat, jotka on kohta ihan hiuki. Yhtä kauniita ei oo tullu vastaan. Siis oon toki muita lakanoita ostanu :P) Aika pienissä asioissa siis on vallalla tää romanttinen vallankumous. Tässä uutta väritystä:


Toi valkonen ruukku on kiva, mutta sopis ehkä jolleki siniselle tai vaaleanpunaselle pikkukukkaiselle?

       Romantiikkaa...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti