perjantai 12. syyskuuta 2014

Lepoperjantai

Lomautukset on lähtökohtasesti tosi perseestä ja saavat koulun elämän sekasi. Aattelin kuitenki, että jos kerran oon pakkolomalla, niin pitää ottaa akkujen lataamisen kannalta. Oon painanu 10 vuotta töitä putkeen ja yleensä oon arkisin kiinni.

Tänään nukuin myöhään, tassuttelin pari tuntia ennen aamupalaa kotosalla ja lähdin sitten salille. Salilla tein ohjelman rauhassa ja painelin reenin jälkeen infrapunasaunaan ja suihkuun. 

Oon ennenki kirjotellu mun Cittari-hulluudesta. Nyt sitte tein kaikes rauhas löytöjä Mammutti-markkinoilta. Seuraavaksi aattelin ottaa päikkärit ja illalla leipoa omenapiirakkaa. Täs välis aattelin lueskella naistenlehtiä ja uutta romskua.

Ihan hitokseen mukava päivä. Veikkaan, että jos jokaisella työssäkäyvällä ois tällänen mahdollisuus edes kerran 2kk, niin stressi vähenis. (Ja siis en tarkota lomautusten muodossa!)


Tää kuva ei oo tältä päivältä, mutta harmoninen tunnelma on. :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti