sunnuntai 10. elokuuta 2014

Asuntomessut 2014, Äijälänranta

Käväistiin eilen asuntomessuilla. Aattelin, että ihmiset ovat messut kiertäneet jo heinäkuun helteillä, mutta toisin kävi: väkeä oli ku pipoa toiseksi viimeisenä päivänä. Tästä johtuen mun messututustuminen jäi puolinaiseksi. Käväisin asunnoissa siellä täällä satunnaisotannalla. Lisäksi miehelle riitti 7 asuntoa ;) , jonka jälkeen hän valitsi auringosta nauttimisen ulkona. Näin olin kyllä aavistellutkin, kun huijasin hänet mukaan.

Anyway, ihan mukavia asuntoja ja siistejä sisustuksia. Oon nyt jäävi sanomaan mitään tarkemmin, kun en kunnolla kiertänyt, mutta aika samankaltaista sisustusta monessa kodissa: oisin kaivannu jotain repäisevämpää. Äijä-asunto ja Draama Queen Maailmanpylväässä (kerrostalossa) olivat vaikuttavia. Näkymä Jyväsjärvelle oli ihana 12. kerroksesta. Kelpaisi siinä terassilla loikoilla.

Jotenkin kuitenkin jäi ärsyttämäänkin messujen juppimaisuus ja ökykalliit talot. Mutta ehkä joku haluaa sitten sijoittaa enemmän asumiseen ja se on täysin sallittua. (Mä haluan, että lainanlyhennyksen jälkeen jää rahaa muullekin elämälle.) Mutta siis joo, kukin tavallaan! Ehkä oon vaan kade :D

Tässä kuvasatoa sieltä täältä:

                                                          Matto Väinönkadulla





                                                       Okei, ihan riittävästi blingblingiä...
                                                         





                                         Joku oli keksinyt tuotteistaa rakennusstressin... Tässä mainostettiin mun
                                         käsittääkseni jotain hyvinvointia parisuhteelle rakennusaikana -pakettia...
             













                                                       Yöks, mikä pottalamppu!
   






























Ei kommentteja:

Lähetä kommentti