sunnuntai 21. joulukuuta 2014

Koristella vaiko eikö...

Kuten on varmaan jo tullu ilmi, tykkään tosi paljon joulutoreista. Harvoin ostelen mitään, mutta tykkään kattella ja kuvata erilaisia tuotteita. 

Facebookissa oon ihaillu erilaisia tuttujen joulukoristeita. Itte oon viime aikoina laittanu tosi vähän koristeita. Mun yksinkertanen ja suoraviivanen luonne ei oikein siedä ylimääräistä tilpehööriä. Tosin oon pikku hiljaa vuosien saatossa keräilly erilaisia joulukuusen koristeita ja ens vuonna uudessa kodissa voisin täräyttää jopa aidon kuusen "tuvan" nurkkaan.

Tänä jouluna oon heränny ystävän lähettämän ihanan kuvaviestin myötä joulukukkien ihmeelliseen maailmaan. 



Ostin tummanpunaisia ruusuja ja amarylliksen. Ehkä huomenna jatkan kukka-retkeilyä vielä jossain kukkakaupassa.

Laitoin tämä vuoden joulukortit kollaasiksi seinille ja lisäksi duunailin tällaisen joulumaan. Eteisen lipaston päälle haluan myös jotain pientä koristejuttua. Lopputulema: kaksiossa on kuitenki ainaki riittävästi koristelua. :D


Ostin tavoistani poiketen sisutuslehden ja kuolasin mm. seuraavia koristeita ja leipomuksia:





Ohjeita lukiessa jo toisella rivillä heitti mulle hepreaksi. Mun askartelutaidot on ihan olemattomat... No, onneksi myyjäisistä ja muualta voi ostaa kivoja käsintehtyjä koristeita. Leipominen ehkä onnistuisi, jos vaan rohkeasti yrittäisi. Usein homma stoppaa raaka-ainesiin, joista kolmasosa on mulle tuntemattomia käsitteitä.

Näillä mennään. Onneksi voi nauttia kuvista ja katselusta, kaikkea ei tarvitse esineellistää itselle. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti