torstai 29. tammikuuta 2015

Venyy, venyy

Oon tänä keväänä vähän vahingossa löytäny ittelleni kivan rentoutushetken keskelle viikkoa. Salin ohjelmassa ei oo keskiviikkoisin oikein mun mieleistä jumppaa, joten oon menny salille ja tehny siellä mielenkiinnon mukaan puolisen tuntia saliharjottelua. Käväisin vähän vahingossa HOT venyttelyssä ja tykästyin. Venyttely pidetään samassa lämmitetyssä salissa kuin shindo. Liikkeet on tosi hyviä istumatyöläiselle. Kivoja uusia ja toimivia venytyksiä sekä mukava ja pätevä ohjaaja.
 
Setin lopuksi oon istunu infrapunasaunassa puolisen tuntia. Pitkä aika mulle, mutta onneksi voi samalla lukea naistenlehtiä. Infrapunasaunan esite lupaa vaikka mitä hyötyjä ja mm. kovaa kalorinkulutusta. En oikein tiedä, uskonko kaikkea markkinointipuhetta, mutta saunan jälkeen on miellyttävän rentoutunu olo ja veri kiertää hyvin.  Nukun yleensäkin hyvin, mutta tän combon jälkeen nukun ku possu. 

Kivaa, että pienellä ajalla ja vaivalla saa viikolla nollattua pään työhuolista ja muistakin murheista. Lisäks on ihana päästä lämpöön talven keskellä, vaikka nyt ei kovia pakkasia olekaan! Rentouttaa jo, kun ajatuksissa palaa hot-saliin tai saunan lauteille. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti